lunes, 31 de octubre de 2011

Mobles DIY : Palets de Fusta


Estic buscant una decoració low cost per una de les habitacions del nostre niuet, i m'he trobat amb tot de idees que m'han encantat, fetes amb... palets de fusta!

A veure què us semblen...

Sofà vist aquí

o aquest altre sofà...

Sofà vist aquí

Que a més serveix de revister, i queda... fantàstic! També es pot aprofitar l'estructura del palet per a crear unes originals estanteries de cuina, com les següents...

Estanteria vista aquí
o aquestes que a mi em semblen increïbles...!

Estanteria vista aquí

També queda molt xulo utilitzar el palet de fusta com a original capçal de llit...

Llit vist aquí

O potser la opció més fàcil d'aplicar, juntament amb la del sofà, és crear una original taula auxiliar...

Taula auxiliar vista aquí

o com aquesta que hi han afegit uns calaixos...

Taula auxiliar vista aquí

Si teniu una terrasseta i poc espai, una forma pràctica de posar les vostres plantes és fent servir un palet, com en la imatge següent...

vist aquí
I perquè no utilitzar-lo com a decoració simplement, afegint una frase xula pot quedar tant bé com veieu aquí...

vist aquí

Bé què us sembla la idea? Si m'animo i faig un sofà-palet (que és el que té més números, ja us posaré la foto!)

Ens llegim!

1 comentario:

  1. Los palets cada vez estan más de moda y resultan economicos, me gusta los utilizados en la cocina.
    animat i ens mostres el sofá palet.
    Fins aviat

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...