martes, 1 de noviembre de 2011

Pastís de Casament


L'altre dia visitant el blog de Tendencias de Bodas, vaig veure un post sobre pastissos de casament, que em va encantar... entre altres hi havia les fotos dels pastissos de Lolita Bakery, amb botigues a Barcelona...


Els vaig trobar increïbles, i en podeu veure més a la seva pàgina web, aquí...

Buscant per internet n'he trobat molts altres que també m'han agradat, a veure què us semblen...

vist aquí

Així mirant, he descobert que son d'estil "rústic"... però bé, a mi simplement m'agrada l'aspecte que tenen!

vist aquí

Tot i que últimament els pastissos de casament gairebé han desaparegut... ja que la majoria de nuvis tallen un pastís "fals" que ningú menja, podriem reivindicar el pastís, pastís! Sobretot si tenen el bon aspecte que tenen aquests...!

vist aquí

O aquest amb unes flors precioses...

vist aquí

Bé, espero que no us hagi entrat molta gana...

Ens llegim!

1 comentario:

  1. Con lo que me gusta lo dulce!!
    Me encantan vuestras entradas, da gusto pasarse por aqui.
    Besitos

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...