lunes, 25 de noviembre de 2013

Decoració : Taula de Nadal // Decoración : Mesa de Navidad

 
Hola! Ja queda menys per Nadal, així que jo ja vaig pensant en la decoració de casa, i especialment de la taula, ja que m'agrada "vestir-la" de manera especial per aquestes dates, com ja us vaig ensenyar aquí i aquí.
***
Hola! Ya queda menos para Navidad, así que yo ya empiezo a pensar en la decoración de la casa, y especialmente de la mesa, ya que me gusta "vestirla" de forma especial para éstas fechas, como ya os enseñé aquí y aquí.
 
Vist aquí

Avui us vull ensenyar les decoracions per els tovallons que més m'han agradat, com la de la imatge superior, amb un bastó de caramel! En la següent han utilitzat un tronquet de canyella i un branquilló de xipré, queda rústic, però a mi personalment m'agrada!
***
Hoy os quiero enseñar las decoraciones para las servilletas que más me han gustado, como la de la imagen superior, con un bastón de caramelo! En la siguiente han utilizado canela y una ramita de ciprés, queda rústico, pero a mí personalmente me gusta!

Christmas Table Decorations
Vist aquí

Tornant als colors típicament nadalencs, hi ha la següent idea, on només fa falta un trosset de tela verda i un cordill vermell, fàcil i efectiu, no us sembla?
***
Volviendo a los colores típicamente navideños, hay la siguiente idea, dónde sólo necesitáis un trocito de tela verde y un cordel rojo, fácil y efectivo, no os parece?
 
Vist aquí

I una última proposta en daurat, que és el color per el que he apostat en les últimes festes, aquest a més amb DIY, fàcil, fàcil!
***
Y una última propuesta en dorado, que es el color por el que he apostado en las últimas fiestas, éste además con DIY, fácil, fácil!

Vist aquí

Espero que us hagi agradat el recull de propostes! Ens llegim!!
***
Espero que os hayan gustado las propuestas! Nos leemos!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...